درآمد برتر

درآمد برتر

آموزش کسب درآمد از اینترنت
درآمد برتر

درآمد برتر

آموزش کسب درآمد از اینترنت

کوتاه کننده لینک ریزی کوتاه کردن لینک های طولانی و کسب درآمد

کوتاه کننده لینک ریزی rizy یک سرویس رایگان کوتاه کننده لینک است که با آن میتوانید لینک های طولانی خود را به یک لینک کوتاه تبدیل کنید تا به راحتی آن‌ها را به اشتراک بگذارید.

ریزی علاوه بر کوتاه کردن لینک ها، امکان کسب درآمد به ازای هر بازدید از لینک های کوتاه شده را به شما میدهد. حتی افرادی که سایت ندارند هم میتوانند با کوتاه کننده لینک ریزی کسب درآمد کنند!

  

کسب درآمد از کوتاه کننده لینک ریزی

برای کسب درآمد ابتدا به صورت رایگان ثبت نام کنید، سپس لینک کوتاه کنید و لینک های خود را به اشتراک بگذارید تا به ازای هر بازدید از آن ها به درآمد شما اضافه شود. با رسیدن موجودی به مبلغ 8 هزار تومان می توانید درخواست برداشت وجه بدهید تا خیلی سریع آن را به حساب بانکی شما واریز کنیم!

با ثبت نام رایگان در سایت کوتاه کننده لینک ریزی امکان کوتاه کردن لینک به دو صورت درآمدزا و مستقیم وجود دارد. همچنین می توانید با دسترسی به داشبورد کاربری پیشرفته از این امکانات استفاده نمایید: مشاهده آمار بازدید لینک ها، کوتاه کردن لینک با آدرس دلخواه، ویرایش و حذف لینک ها، زیرمجموعه گیری برای کسب درآمد بیشتر پول آوری، ابزارهای پیشرفته برای کوتاه کردن لینک مانند کد اسکریپت، کوتاه کننده جمعی، وب سرویس API و… پشتیبانی آنلاین ریزی نیز در تمامی روزهای هفته پاسخگو و در کنار شما است.

کوتاه کننده لینک

لینک عضویت

نحوه ثبت نام در سایت

برای شروع کسب درآمد ابتدا باید به صورت رایگان در کوتاه کننده لینک ریزی ثبت نام کنید. برای اینکار اینجا کلیک کنید. حتما یک ایمیل(پست الکترونیک) واقعی وارد کنید.


آموزش کسب درآمد با کوتاه کننده لینک:

کوتاه کردن لینک: بعد از ثبت نام وارد سایت شوید و از صفحه اصلی سایت یا داشبورد کاربری قسمت “لینک کوتاه جدید”، لینک های خود را کوتاه کنید. در این صورت لینک های شما با حالت درآمدزا کوتاه می شوند.

یعنی بازدیدکننده ابتدا چند ثانیه تبلیغ مشاهده میکند و سپس به لینک اصلی منتقل میشود. این کار باعث درآمدزایی شما خواهد شد. همچنین در صورت نیاز می توانید از داشبورد کاربری در قسمت “لینک کوتاه جدید” لینک های خود را با نوع مستقیم(بدون تبلیغات) کوتاه کنید که به ازای بازدید از آن درآمدی هم نخواهید داشت.

انتشار لینک: اکنون باید لینک های کوتاه و درآمدزا را در هر جایی که میتوانید منتشر کنید تا به ازای بازدید از آن درآمد به حساب کاربری شما اضافه شود. (مانند سایت وبلاگ، گروه یا کانال تلگرام، صفحه اینستاگرام و…) فقط توجه کنید که صرفا خودتان یا دوستانتان نباید برای درآمدزایی به صورت روزانه از لینک های خود بازدید کنید، اینکار تخلف بوده و باعث مسدود شدن درآمد و حساب کاربری شما می شود.

تسویه حساب: ابتدا در داشبورد کاربری از قسمت تنظیمات -> پروفایل، اطلاعات خواسته شده را به صورت دقیق پر کنید و شماره شبا یا کارت بانکی خود را هم در قسمت حساب برداشت وارد کنید. سپس هر زمان که درآمد شما به حداقل مبلغ برداشت رسید (8 هزار تومان)، میتوانید از قسمت “برداشت” درخواست برداشت ثبت کنید. در نهایت یک تا سه روز بعد مبلغ به حساب شما واریز خواهد شد.

راه ساده و سریع برای مدیران سایت و افرادی که سایت دارند

در صورتی که سایت یا وبلاگ دارید، میتوانید از قسمت “داشبورد -> ابزارها -> اسکریپت(مخصوص وبسایت ها)” با کپی کردن چند خط کد اسکریپت، تمام لینک های دانلود موجود در سایت خود را درآمدزا کنید! و هر وقت خواستید میتوانید با حذف کردن همین چند خط کد به حالت سابق برگردید. پیشنهاد میکنیم حتما از این اسکریپت استفاده کنید.


نرخ درآمدهای کوتاه کننده لینک ریزی

هر بازدیدکننده روزانه 2 بار محاسبه می‌شود:

بازدیدکننده ایرانی:

بازدید اول 17 تومان – بازدید دوم 8 تومان

بازدیدکننده خارجی:

بازدید اول 7 تومان – بازدید دوم 4 تومان

یعنی از هر بازدیدکننده ایرانی فقط با دو بار نمایش لینک کوتاه روزانه 25 تومان درآمد کسب می‌کنید!

هیچ تفاوتی در نرخ درآمد نمایش دسکتاپ و موبایل وجود ندارد. تمام بازدیدهای شما دقیق و با بالاترین نرخ درآمد شمارش می‌شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد